1khanoomi

1khanoomi

1khanoomi

1khanoomi

فال روزانه دروغه؟

احساس ناامنی ، زمینه عادت به فال
«هر وقت دچار استرس و ترس می شوم ، می روم سراغ سمیرا. کارش حرف ندارد. تا حالا هر چه گفته درست درآمده. تقریبا هر ماه می روم پیشش.
این جوری بهتر می توانم برای روزهای زندگی ام برنامه ریزی بکنم.» همه آنهایی که به فال گرفتن عادت دارند، بعد از چند وقت نسبت به آن معتاد می شوند. گرفتن فال ، بعد از چند وقت تبدیل به یک عادت می شود. در این مورد تفاوت چندانی در جنسیت آدمها وجود ندارد.
اگر زمینه های پذیرش فال در فرد وجود داشته باشد، یک بار تجربه کافی است تا در آینده نیز این تجربه تکرار شود. در مقابل ، آن دسته از افرادی که باورپذیری شان نسبت به چنین مسائلی کم است ، معمولا خود را در معرض این تجربه قرار نمی دهند و در صورت پیشامد نیز به طور ذهنی جبهه گیری می کنند.
قاسم زاده می گوید: «فال ، برای انسان ها جنبه تخدیری دارد. در روان شناسی اصلی وجود دارد به نام اصل انتظار، که می تواند مثبت یا منفی باشد. آدمهای تخدیر شده دوست دارند این اصل در زندگی شان باز شود.
این مساله نشانگر زمینه های ضعیف اعتماد به نفس است. آنها که خود را به قدر کافی دوست داشتنی نمی بینند، به دنبال چیزی هستند که رابطه شان را با خودشان خوب کند.» 



فال سال 1395 بر اساس ماه تولد برای متولدین تمام ماه های سال 95_1396


فال و طالع بینی سال ۹۵ برای متولدین فروردین

امسال سال موفقیت شما است به شرط آن که تمام تلاش خود را به کار گیرید و درتصمیم گیری محتاط باشید. انرژی شما نسبت به سالهای قبل بیشتر شده و هیچ بهانه ای برای تنبلی ندارید. بهار فصل امتحان صبر و تحمل شما است، سعی کنیدتوانایی های خود را بالا ببرید تا از این امتحان سر بلند بیرون آیید. به سلامت جسمی خود، به خصوص در اواخر تابستان و اوایل پاییز، توجه بیشتری نشاندهید. خودتان را بیش از حد درگیر کلاس های متفرقه و کار نکنید زیرا سلامت جسمی شما مهمترین سرمایه زندگی تان است. سال ۹۵ سالی پر از معجزه برایتان خواهد بود.

فال و طالع بینی سال ۹۵ برای متولدین اردیبهشت

سال ۹۵ برای شما سالی پر از تغییرات بزرگ است به شرط آن که کمی انعطاف پذیرتر باشید. در این سال نگاه دیگران به شما تغییر خواهد کرد و نسبت به قبل مثبت تر خواهد شد، بنابراین  سعی کنید سازگارتر از قبل خود را نشان دهید.
به خود و علاقمندی هایتان بیشتر توجه کنید. مسئولیت شادی زندگی شما نه با دیگران بلکه با خودتان است. در ماه مارس و اپریل با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که تغییراتی به زندگی تان خواهند داد. شما فرد محبوبی هستید اما سعی کنید در برقراری ارتباط با افراد حساسیت بیشتری به خرج دهید. سلامت خودرا نیز در اولویت کارهایتان قرار دهید. 
فال و طالع بینی سال ۹۵ برای متولدین خرداد


فال سال 1395 بر اساس ماه تولد برای متولدین تمام ماه های سال 95_1396

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.